Někteří muži se tak stydí při kupování léků na podporu erekce nebo proti plešatění, že si klidně připlatí za diskrétnější balení. Léky tak přitom vyjdou až několikrát dráž.
Navíc pacienti musí zaplatit celou lékařskou konzultaci a léky sami, přestože by část mohlo pokrýt zdravotní pojištění. Ve výsledku je tak vlastně krabička dražší než obsah v ní.
Firmy Hilms a Roman Health Medical, dva z nejpopulárnějších amerických startupů prodávající léky na erekci a proti plešatění, se umí pohybovat i na sociálních sítích, kde znamenitě využívají reklamu k dalšímu prodeji.
Tablety na erekci jsou však prodávány předraženě. Například tableta Roman, která je generikum Viagry, obsahující dvacet miligramů sildenafilu, vyjde na dva americké dolary (46 korun).
Konkurenční značka Hims za ni chce tři dolary (70 korun). Kde vězí problém? Podle agentury Bloomberg lékárny koupí jednu tabletku za pouhých 15 centů (3,50 korun) a ve slevových akcích si ji lidé přitom mohou koupit už za 41 centů (9,50 korun).
Zákazníkům však předražený obal nevadí. Dylan Nelson si koupil produkt Hims obsahující finasterid podporující růst vlasů. Tento lék je obdobný jako lék Propecia, který je na předpis.
Měsíční balení od firmy Hims stojí v přepočtu 661 korun, plus 116 korun za online lékařskou konzultaci, jeden prášek tak vyjde na 22 korun. V rámci slev by se však dal pořídit za méně než polovinu. Nákladová cena pro lékárny je přitom necelé 3 koruny.
Ještě v roce 2017 stála originální tabletka Viagry 1427 korun. Firma, která produkuje Viagře podobné léky tak investovala roky a miliony dolarů na přesvědčení zákazníků, aby si koupili lék od nich.
Geniální je však to, jakým způsobem lék firmy prezentují. Firma Hims totiž zveřejnila fotku Dylana Nelsona po tom, co mu po užívání léku narostly znovu vlasy. Nelson poté obdržel záplavu dotazů od jiných mužů, až nakonec musel svůj účet na sociálních sítích vymazat.
PŘEDEŠLÁ ZPRÁVA: Potravinářská inspekce objevila doplněk stravy Golden Erect se zakázanou bylinou. Zlikvidovala jej.